Pogoji poslovanja

PODATKI O PODJETJU

NN International d.o.o.
Kašeljska cesta 42 a
1000 Ljubljana, Slovenia


Tel:+386 (0)1 5280333
Mob:+386 (0)41 601106
E-mail:info@bio24.si

Identifikacijska številka za DDV: SI37756281 (Smo davčni zavezanci.)
Matična številka: 1328549
Dejavnost SKD: G47.910 - Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
Podatki o vpisu v register: Okrožno sodišce v Ljubljani - sod. reg. št. 1/31226/00
Osnovni kapital: 8.763 EUR
Distribucijo ekoloških izdelkov kontrolira: SI-EKO-004

Pogoji poslovanja spletne trgovine Bio24.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje NN International d.o.o., Kašeljska cesta 42a, 1000 Ljubljana, v nadaljevanju 'ponudnik'.

Potrošnik je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila, v nadaljevanju 'kupec'.

Fizična oseba je tisti potrošnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Z uporabo spletne trgovine, kupec sprejema in se soglaša s pogoji poslovanja ponudnika, ter potrjuje, da je z njimi seznanjen.

Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in se zavezuje k plačilu oddanega naročila.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo neposredno komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletne trgovine pogosto in hitro spreminja.

  • Izdelek z oznako "Novo" je na novo dodan izdelek v ponudbo. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
  • Izdelek z oznako "Odprodaja" ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog.
  • Izdelek z oznako "Razprodano" trenutno ni dobavljiv. Na voljo ob novi dobavi blaga.
  • Izdelek z oznako "Odlična cena" kupcu omogoča nakup izdelka po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno.
  • Izdelek z oznako "Priporočamo" je namenjeno širšemu krogu oseb, pri tem ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora odločitev nakupa sprejeti vsak kupec sam, ponudnik zanj ne prevzema nobene odgovornosti.
  • Izdelek z oznako "Zadnji kos" je zadnji kos na zalogi v centralnem skladišču. Obnovitev zaloge v danem trenutku ni znana.

Ponudnik si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, v kolikor ne more zagotoviti dobave izdelka. Kupec pa ne more zahtevati njegovo dobavo.

Vse navedene cene na spletni strani so končne cene, cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Popust na izdelek velja izključno za blago na zalogi. V primeru, da je blago razprodano popust ni mogoče uveljavljati.

Darilni bon je izkazni papir, ki ga ponudnik proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), ponudnik pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek svoje spletne trgovine.

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini ponudnika. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Darilni bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.

Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, ponudnik nadomesti uporabljene z novimi darilnimi boni.

UPORABA:
Ob nakupu je v košarici na voljo vnosno polje za darilni bon. Geslo darilnega bona vnesete v polje in kliknite na gumb "Uveljavi".

Kupon oz. koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete v oglasnih sporočilih, v naših email novicah in drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Koda za popust je praviloma enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča, prav tako jih ni mogoče menjati za gotovino.

UPORABA:
Ob nakupu je v košarici na voljo vnosno polje za kupon. Geslo kupona vnesete v polje in kliknite na gumb "Uveljavi".

Kupec prejme bonus cashback ob nakupu izdelkov, ki imajo v opisu posebej označeno pridobitev bonusa cashback in njegovo višino.

Znesek ugodnosti bonusa cashback, ki ga pridobite z nakupom se avtomatično upošteva kot popust pri naslednjem nakupu.

Znesek popusta iz naslova bonusa cashback predstavlja največ 50% vrednosti nakupa. Morebitni preostali del bonusa cashback boste lahko vnovčili pri naslednjem nakupu.

Pri nakupu kupec lahko pridobi naslednje popuste:

1. Ob nakupu 2 izdelkov posamezne znamke Green People, Seagreens ali Deltha Pharma (GSD), 10% popust na vse dotične izdelke

2. Ob nakupu 3 izdelkov posamezne znamke Green People, Seagreens ali Deltha Pharma (GSD), 20% popust na vse dotične izdelke

S prijavo na e-novice, 3% popust na celoten nakup

Popusti se avtomatično upoštevajo v košarici.

Večina izdelkov ima cashback povračilo in pri nakupu nad 29€ ni stroška pošiljanja.

Za nakupe v naši spletni trgovini nudimo naslednje plačilne pogoje:

  • Plačilo na transakcijski račun, kupec plačilo izvede na osnovi prejetega potrdila naročila s podatki za plačilo na transakcijski račun.
  • Plačilo po povzetju, kupec plača pismonoši, Pošta Slovenije za tovrstno uslugo zaračunava provizijo po svojem internem ceniku.
  • Plačilo po povzetju s prevzemom na poštni enoti, za podano storitev ni dodatnih stroškov.
  • Plačilo preko servisa PayPal, plačilni sistem za varno plačevanje s karticami.

Pri izbiri plačila na transakcijski račun bo postopek odpreme stekel po prejemu plačila.

Ob dostavi naročenih izdelkov kupec prejme tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in  stroški povezani z nakupom. 

Obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe je navedeno med pogoji uporabe, v priloženem obrazcu za reklamacijo - klikni tu za prenos (PDF format). in spletnem formularju za prijavo reklamacije. 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, navedena je tudi vsebina naročila.

Elektronska obvestila bodo poslana kupcu ob spremebi statusa naročila in za potrebe izpolnitve pogodbene obveznosti. Kupcu so v spletni strgovini vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov ponudnika: info@bio24.si.

Obrazec za odstop od pogodbe, klikni tu za prenos (PDF format).

Pri odstopu od pogodbe potrošnik prejete izdelke vrne po pošti na naslov: NN International d.o.o., Kašeljska cesta 42a, 1000 Ljubljana-

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Za kozmetične izdelke, prehranska dopolnila in živilske izdelke zaradi narave izdelkov, higienskih in zdravstvenih razlogov ne morete uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe.

Poškodbe originalne embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan originalni ovojni papir in druge poškodbe se štejejo za uporabo izdelka. Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži namenjeni za transport preko pošte, sam izdelek pa je potrebno ustrezno zavarovati pred poškodbami. Vsaka drugačna oblika pakiranja se šteje za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila bo načeloma izvedeno na enak način kot je bilo izvedeno pri nakupu, vendar zaradi zagotavljanja preglednosti in pravočasnosti vračila uveljavljamo vračilo z nakazilom na transakcijski račun kupca.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, prav tako ne sprejemamo vidno poškodovane transportne embalaže.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna?

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku in omogočiti pregled izdelka.

Obrazec za uveljavitev stvarne napake, klikni tu za prenos (PDF format), lahko pa uporabite spletni formular.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku,  iz naslova stvarne napake in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije:

  • če izdeleknima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil,
  • če je ponudnik poslal napačne izdelek, v napačni količini, barvi
  • ali kako drugače odstopa od danega naročila.

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pismonoši Pošte Slovenije. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, Pošta Slovenije upošteva le izjemoma, in jih tudi ponudnik ne more rešiti. Ob prisotnosti pismonoše izpolnite reklamacijski zapisnik.

Obrazec za uveljavitev reklamacije, klikni tu za prenos (PDF format), lahko pa uporabite spletni formular.

 

Naročeno blago s strani kupca ponudnik pripravi in odpremi predvidoma v treh (3) delovnih dneh po prejemu naročila.

Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem dobavitelj dostavi izdelke. V tem primeru bo kupec obveščen o predvidenem času dobave blaga.

Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, bo izdelek odstranjen iz naročila in ponudnik bo vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva. Če ni možen drugačen dogovor se nedobavljivi izdelki stornirajo z naročila.

Če dobavljivosti naročenih artiklov ni mogoča najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov.

Pri izbiri plačila na transakcijski račun bo postopek odpreme stekel po prejemu plačila.

Dostavna služba:

Naročene izdelek dostavi podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne vrši.

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pismonoši Pošte Slovenije. Vse kasnejše reklamacije poškodbe pošiljke Pošta Slovenije upošteva le izjemoma, in jih tudi ponudnik ne more rešiti. Ob prisotnosti pismonoše izpolnite reklamacijski zapisnik.

Osebni prevzem blaga ni možen.

Stroški pošiljanja:

Stroške pošiljanja plača naročnik-prejemnik pošiljke.

Dostava pošiljke se zaračuna v višini 3,50 EUR z DDV, ne glede na težo, količino ali vrednost naročila. Dostava izven Slovenije se zaračuna posebej. Naročila z vrednostjo nad 29 € bodo dostavljena brezplačno.

Pri izbiri plačila po povzetju in plačilu pismonoši, Pošta Slovenije za storitev zaračuna dodatno provizijo po svojem internem ceniku.

V primeru izbire plačila po povzetju in prevzema paketa na poštni enoti ni dodatnih stroškov.

Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket na voljo za prevzem še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočila v petih (5) dneh o tem obvesti ponudnika.

Kupec ima ves čas na voljo možnost spremljanja pošiljke preko servisa Pošte Slovenije za sledenje pošiljkam.

V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so mu bili poslani, kljub večkratnim pozivom ne-prevzame, in so po preteku čakalne dobe pri Pošti Slovenije vrnjeni na naslov podjetja, se ne šteje za odstop od pogodbe. Pogodba je v tem primeru veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop od pogodbe s strani kupca.

Kupec se ob sklenitvi pogodbe osebno zaveže k plačilu (označi polje strinjam se s plačilom) povzročenih stroškov (materialni stroški, stroški administracije, storitev pakiranja/razpakiranja, stroški pošiljanja in vračila pošiljke), ki so nastali z ne-prevzemom pošiljke, za kar mu ponudnik izstavi račun v znesku 25 EUR+DDV, ki ga je kupec dolžan poravnati v 8 dneh. V primeru neplačila računa, terjatve ureja pravna služba, pri čemer kupec plača vse stroške pravnih postopkov.

Kupec je v roku čakalne dobe obveščen o odposlani pošiljki po elektronski pošti, pismonoša Pošte Slovenija pa pusti pisno obvestilo na naslovu kupca o prispeli pošiljki, v kolikor pošiljke ne more vročiti. V nadaljevanju ponudnik večkrat v roku čakalne dobe pozove kupca k prevzemu pošiljke po elektronski pošti in preko telefona, prav tako ima kupec možnost sledenja pošiljki preko svojega uporabniškega računa in servisa za sledenje Pošte Slovenije.

Kupec je dolžan poskrbeti za prevzem pošiljke in pridobiti vse informacije o pošiljki pri ponudniku, v kolikor je ne prejme v 5 delovnih dneh od oddanega naročila.

V podjetju skrbimo za zasebnost naših strank, ki nam zaradi potrebe po medsebojni komunikaciji posredujejo svoje podatke. Z uporabo naše spletne trgovine in z osebnim ali telefonskim kontaktom se soglašate, da podjetje NN International d.o.o. pridobiva, hrani, obdeluje in uporablja spodnje podatke.

Katere osebne podatke zbiramo?

  • Podatke, potrebne za sklenitev pogodbe (npr. ime in priimek, naslov)
  • Podatke za komunikacijo (npr. e-mail, telefon)
  • Podatke o plačilih (transakcijski račun), ipd.
  • Podatke o vaših naročilih, ki obsegajo predvsem podatke o naročenih izdelkih
  • Podatke v zvezi z reklamacijo naročenega blaga
  • IP naslov vaše naprave (naslov vaše naprave, preko katere komunicirate z drugimi napravami v medmrežju);
  • Vaše nastavitve, ki obsegajo podatke o vašem računu, predvsem shranjene naslove za dostavo, naročila na novice, priljubljene izdelke, vaše ocene in komentarje o izdelkih
  • Podatke o komunikaciji z nami, vključno s tržnim komuniciranjem

Podatki, ki jih zbiramo, so hkrati nujni za kasnejšo izpolnitev naročila oz. pogodbe na daljavo.

Ne zbiramo posebnih vrst osebnih podatkov ali osebnih podatkov, ki bi posegali v vašo zasebnost oz. spremljali vaše navade.

Če pri nas opravite nakup, hranimo vaše identifikacijske in kontaktne podatke ter podatke o vaših naročilih na podlagi našega zakonitega interesa (brez vašega soglasja).

Kakšne so pravne podlage za obdelovanje vaših osebnih podatkov?

V skladu z veljavno zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov lahko vaše osebne podatke obdelujemo:

  • če ste nam dali soglasje (ki ga lahko kadarkoli prekličete)
  • če je potrebno, da lahko sklenemo in/ali izpolnimo pogodbo z vami
  • če je obdelava potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadevamo
  • če to od nas zahteva zakonodaja.

Za katere namene zbiramo vaše osebne podatke?

Osebne podatke zbiramo le za določene in zakonite namene in jih ne bomo obdelovali na noben način, ki ni združljiv s temi nameni. Takšen namen je lahko odgovor na povpraševanje, izvajanje naročila, ki ste nam ga dali, izboljšanje uporabniške izkušnje v naši spletni trgovini,

izboljšanje naših izdelkov in storitev na splošno, ponudba storitev, trženjske akcije itd. Podatke zbiramo izključno za lastne potrebe in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.

  • obveščanje o stanju naročila,
  • obveščanje o stanju morebitne reklamacije,
  • odgovor na zastavljena vprašanja in povpraševanja,
  • obveščanje o ugodnostih in popustih ter posebnih ugodnostih, o novih produktih
  • obveščanje o morebitnih dogodkih.

Obdelava na podlagi izpolnjevanja pravnih obveznosti

Izpolnjevati moramo določene obveznosti, ki jih predpisujejo zakoni. Če vaše osebne podatke obdelujemo iz tega razloga, vašega soglasja za tovrstno obdelavo podatkov ne potrebujemo.

  • Obligacijski zakonik (OZ),
  • Zakon o računovodstvu(ZR),
  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot),
  • Zakon o davku na dodano vrednost (ZDDV-1),
  • Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom),
  • Zakon o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR),
  • Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranju terorizma (ZPPDFT-1).

Na podlagi vašega predhodnega soglasja oglaševalskim in družbenim omrežjem

  • Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska
  • Facebook Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, Irska

Upraviteljem orodij za trženje, ki nam pomagajo pri optimizaciji spleta v iskalnikih:

  • Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska
  • Innocraft, 150 Willis St, 6011 Wellington, New Zealand
  • Hotjar Limited, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta

;Koliko časa hranimo vaše osebne podatke?

Osebne podatke bomo obdelovali skladno z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Hranili jih bomo samo toliko časa, kolikor je to potrebno v skladu s pravno podlago in za namene, za katere jih obdelujemo. Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše osebne privolitve, hranimo do vašega preklica.

Po preteku obdobja hrambe bomo osebne podatke učinkovito in trajno izbrisali. Na vašo zahtevo, ki jo lahko posredujete na naslov info@bio24.si lahko vaše osebne podatke anomiziramo, tako da jih ni več mogoče povezati z vami.

Kdo obdeluje vaše osebne podatke in s kom jih delimo?

V večini primerov obdelujemo vaše podatke za lastne namene kot njihov upravljavec. Za potrebe izpolnitve pogodbe vaše podatke posredujemo našim partnerjem za zagotavljanje plačil, prevoza in drugih zadev.

  • Partnerju, ki upravljajo s plačilnimi sistemi za zagotavljanje plačil, banka Nova KBM, Ulica Vita Kraigherja 5, 2000 Maribor
  • Partnerju za dostavo, Pošta Slovenije d.o.o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor
  • Partnerju za opravljanje računovodskih storitev, Tretje oko d.o.o., Koprska ulica 94, 1000 Ljubljana
  • Dobavitelju blaga v zvezi z reklamacijo naročenega blaga

Iz katerih virov pridobivamo osebne podatke?

Osebne podatke pridobivamo neposredno od vas preko naše spletne trgovine, socialnega omrežja Facebook ali pri komunikaciji z vami.

Postopki za zagotavljanje pravic posameznika

V povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov imate določene pravice. Te pravice vključujejo:

  • Pravico do seznanitve, lahko zahtevate vpogled v moje osebne podatke,
  • Pravico do popravka, lahko zahtevate popravek osebnih podatkov,
  • Pravico do izbrisa, lahko zahtevate izbris osebnih podatkov,
  • Pravico do omejitve obdelave podatkov, lahko zahtevate omejitev uporabe osebnih podatkov,
  • Pravico do prenosljivosti podatkov, lahko zahtevate prenos osebnih podatkov,
  • Pravico do ugovora proti obdelavi podatkov, lahko zahtevate prenehanje obdelave podatkov za namene neposrednega trženja,
  • Pravico do pritožbe, lahko vložite pritožbo pri nadzornemu organu, v primeru če menite, da obdelava osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Vse zahteve lahko podate v naši spletni trgovini in sicer skozi vaš uporabniški račun, v meniju GDPR Orodja.oz, jih posredujete na naš elektronski naslov: info@bio24.si

Vaš zahtevek bomo izpolnili v najkrajšem možnem času, vsekakor pa v roku enega meseca. V izjemnih primerih, predvsem ko gre za kompleksnejše zahtevke, imamo pravico ta rok podaljšati za dva dodatna meseca. 

Podjetje NN International d.o.o. se zavezuje, da bo zbrane osebne podatke obdeloval zgolj za zgoraj opredeljene namene. V primeru, če/ko bo nastala potreba po drugovrstni obdelavi ali po posredovanju podatkov tretjim osebam, vas bomo predhodno kontaktirali in zaprosili za vašo privolitev.

Kje hranimo vaše podatke

Vaše osebne podatke v spletni trgovini hranimo v skrbno varovanem strežniškem okolju v Sloveniji, skladno z zakonodajo.

Pooblaščenec za varstvo osebnih podatkov

V vseh zadevah v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov vam je na voljo naš pooblaščenec za varstvo osebnih podatkov.

Pooblaščenca lahko kontaktirate na elektronskem naslovu: info@bio24.si

Ponudnik na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.

  • Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
  • Ponudnik s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
  • Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
  • Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.
  • Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.
  • Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Če imate kakršnekoli težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov posvetujte z zdravnikom.

Pri uporabi kozmetičnih izdelkov upoštevajte:

  • preverite datum veljavnosti izdelka,
  • po odprtju izdelek porabite v 3 do 6 mesecih, v kolikor ni drugače navedeno,
  • izdelek predhodno uporabite na manjši površini kože in preverite morebitno alergijsko reakcijo,
  • izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok,
  • izdelke uporabite na predelih telesa za katere so namenjeni in skladno z navodili,
  • izdelki so namenjeni izključno za zunanjo uporabo,
  • v primeru kožne reakcije kožo temeljito sperite z vodo in se posvetujte z zdravnikom.

Kozmetičnih izdelkov zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov ne morete vrniti oziroma zamenjati.

Informacije v člankih so samo za informativne namene in ne predstavljajo strokovno priporočilo ali zdravniški nasvet za kakršnokoli zdravljenje, izboljšanje ali odpravo zdravstvenih težav. Za tovrstne nasvete se posvetujte z zdravnikom.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti hiter in učinkovit sistem obravnavanja pritožb s strani kupca. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

V nadaljevanju ponudnik objavlja povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (kliknite na povezavo platforma SRPS).